Υποστήριξη Πελατών

Εάν χρειαστείτε οποιαδήποτε υποστήριξη σχετικά με:

α)γενικές ερωτήσεις - απορίες  με την εφαρμογή Navimate

β)κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε και δεν γνωρίζατε τη λύση 

γ)λάθη που εντοπίσατε στους χάρτες ή στη λειτουργία της εφαρμογής

μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους:

Εναλλακτικά για λάθη στους χάρτες μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υποστήριξης της GeoData η οποία είναι προμηθευτής μας στα χαρτογραφικά δεδομένα.

Φόρμα υποστήριξης για χαρτογραφικά λάθη  

Φόρμα αξιολόγησης προϊόντος πλοήγησης

Στα πλαίσια της διαρκούς ανανέωσης και αναβάθμισης του λογισμικού πλοήγησης NAVIMATE καθώς και των παρεχόμενων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης υπάρχει στο παρακάτω σύνδεσμο η φόρμα αξιολόγησης.

Φόρμα_αξιολόγησης_προϊόντος_πλοήγησης.doc 62.50 KB